NO BAD DAYS

10:00

¡No a los días malos!
Sí, las temperaturas han bajado en todo el país, pero que eso no arruine tu día. 
Abrígate y sal a la calle. Un poco de frío no define un día como malo.

Para sobrellevar este frío, yo no me despego de mi cardigan de Almatrichi. Es muy calentito y queda bien con todo, incluido el color camel de mi bolso Acosta y las botas.

¿Qué prendas tenéis vosotros para sobrellevar el frío?

--------

No bad days!
Yes, it's too cold this days, but that does not ruin your day. Dress up and go out to the street. A little cold does not define a day as bad.

To get through this cold, I don't take off my Almatrichi cardigan. It is very warm and looks good with everything, including with my Acosta bag and boots.

What do you do to cope with the cold?






Cardigan: Almatrichi
Top: Local shop
Trousers: Mango 
Bag: Acosta
Shoes: LolaBlue


Photographer: Alfons Martínez


Si quieres recibir un email semanal con un resumen de mis posts, suscribirte aquí
To receive a weekly email with a summary of my posts, subscribe here.

You Might Also Like

0 comentarios

¡Gracias por tu comentario!

SHEIN

 SheIn -Your Online Fashion Vintage dresses

ROMWE