¡EMPIEZA LA CUENTA ATRÁS!

12:19

¡Buenos días!

Empezado el calendario de adviento, empieza la cuenta atrás para las vacaciones de Navidad. Para los que me seguís en Instagram (@undiacualquiera) habréis visto que estoy liada con exámenes finales, motivo de más para contar los días restantes. Aprovecho para desear mucha suerte a todos aquellos que también estáis como yo.

El outfit que os enseño hoy es uno de mis favoritos del momento. 
Básico y cómodo, como siempre.

----------


Good morning!

Starting the countdown for the Christmas holidays. For those who follow me on Instagram (@undiacualquiera) you will have seen that I am with final exams, reason enough to count the remaining days. I take this opportunity to wish good luck to all who are also like me.


The outfit that I am wearing today, is one of my favorite at the moment.

Basic and comfortable, like always.



Sweater: Romwe
Shirt: Romwe
Jacket: Shein
Pants: Zaful

Glasses: Romwe
Shoes: Yumas

Photographer: Alfons Martínez


Si quieres recibir un email semanal con un resumen de mis posts, suscribirte aquí
 To receive a weekly email with a summary of my posts, subscribe here.

You Might Also Like

2 comentarios

¡Gracias por tu comentario!

SHEIN

 SheIn -Your Online Fashion Vintage dresses

ROMWE