LOVE IS DOING WORD

7:44

¡¡Buenos días!!

Empiezan los exámenes finales y la cuenta atrás para las vacaciones de verano. 
¿Tenéis ya algún plan? ¡Yo muchos! 
Y bien os aseguro que os los iré enseñado todos en mis redes sociales. 

Las fotografías del outfit de hoy son un tanto especiales, ¡me las hizo mi hermano! 
¿No han quedado mal, verdad? 
Aprovecho para enseñaros mis nuevos jeans favoritos, de Romwe. Con un aire ochentero y con mi nuevo top, de la misma tienda, con este escote tan bonito.

------

Good Morning!!

Final exams and begin the countdown to summer vacation.
Have already you any plans? I have a lot!
Well I assure you that I show you all in my social networks.

Photographs of the outfit of today are somewhat special, it made my brother!
Is it not bad, right?
I take this opportunity to show you my new favorite jeans, from Romwe. With an eighties air and with my new top, in the same tent, with this neckline so pretty.


Top: Romwe
Jeans: Romwe
Shoes: Potomac


Photographer: Alex Martínez

Si quieres recibir un email semanal con un resumen de mis posts, suscribirte aquí
 To receive a weekly email with a summary of my posts, subscribe here.

You Might Also Like

0 comentarios

¡Gracias por tu comentario!

SHEIN

 SheIn -Your Online Fashion Vintage dresses

ROMWE