LET'S GO!

13:47

¡Let's go!
¡Sí, empieza el fin de semana!
Qué mejor que un look cómodo, con mis deportivas de Bass3D, unos pantalones boyfriend y mi nueva chaqueta metalizada. Y no puede faltar el sombrero camel, mi complemento favorito de este invierno, sin duda. 

Por cierto, ¿habéis visto mi nuevo vídeo? Os dejo el enlace por aquí. Recordad que cada miércoles publico en youtube, así que si no quieres perdértelo,  suscríbete:)
Y hoy, publicación extra, más tarde encontraréis una entrega especial, un vídeo que he grabado con mi hermano probando una Degustabox.

-------


Let's go!
Yes, we start the weekend!
What better than a comfortable look, with my Bass3D, boyfriend pants and my new metallic jacket. And you can not miss the camel hat, my favorite for this winter, no doubt.

By the way, have you seen my new video? I leave the link here. Remember that every Wednesday I publish on youtube, so if you do not want to miss, subscribe :)

And today, additional publication, later you will find a special one, a video I recorded with my brother tasting Degustabox.


Jacket: Shein
Jeans: Dressink
Shoes: Bass3D
Scarf: Romwe

Photography: Alfons Martínez

Si quieres recibir un email semanal con un resumen de mis posts, suscribirte aquí
 To receive a weekly email with a summary of my posts, subscribe here.

You Might Also Like

1 comentarios

¡Gracias por tu comentario!

SHEIN

 SheIn -Your Online Fashion Vintage dresses

ROMWE