KNIT SWEATER

19:39

¡Buenos días!
¿Qué tal vuestro fin de semana?
El mio con mucho trabajo de la universidad y grabando muchas cositas para mi canal de Youtube. Esta semana, voy a subir dos vídeos (miércoles y domingo).
¡Qué ganas tengo de que los veáis! 

El outfit de hoy, me encanta. Me siento muy cómoda con él. El crop top de lana ha sido una de mis mejores adquisiciones de esta temporada, junto a los pantalones de cuero que ya os enseñé en un post anterior. 

¡Feliz semana!

------

Good Morning!
How was your weekend?
Mine was with hard work of the university and recording many things for my Youtube channel. This week, I'll upload two videos (Wednesday and Sunday).
I can not wait to show you!

The outfit of today, I love it. I feel very comfortable. The crop top wool has been one of my best acquisitions this season, with leather pants that I showed in a previous post.


Happy week!


Top: Romwe
Pants: Zaful
Bag: Zaful
Hat: Local Shop (old)
Shoes: Marila

Photography: Alfons Martínez

Si quieres recibir un email semanal con un resumen de mis posts, suscribirte aquí
 To receive a weekly email with a summary of my posts, subscribe here.

You Might Also Like

1 comentarios

¡Gracias por tu comentario!

SHEIN

 SheIn -Your Online Fashion Vintage dresses

ROMWE