PALMS

18:52

¡Buenos días!

Aquí estoy de nuevo con un nuevo look muy tropical
¡seguro que os gustará!
Admito que me costó ver esta combinación de colores, pero una vez puesto, me encantó. Igual que el detalle de la espalda del top, precioso, ¿verdad?

Sé que muchas os habréis fijado en el collar, es de Sweet Style, una tiendecita handmade online con cositas preciosas. Os invito a visitarla.

Quería comentaros también que los tatuajes temporales metalizados que me vais viendo los podéis conseguir gratuitamente en STYLEMOI. Os dejo el enlace aquí

----

Good Morning!

Here I'm with a new very tropical look
I'm sure you will like it!
I admit it is rare to see this color combination, but once set, I loved it. As the detail of the back of the top, beautiful, right?

I know many of you will have seen the necklace, from Sweet Style, is a little shop online with beautiful handmade stuff. I invite you to visit.


I also wanted to tell you that the metallic temporary tattoos you are going to see me, you can get for free at STYLEMOI. I leave the link here.


Top: Stylemoi
Shorts: Paramita
Necklace&bracelet: Sweet Style
Hairband: Constanza
Sandals: Alex Silva


       Si quieres recibir un email semanal con un resumen de mis posts,                              suscribirte aquí

 To receive a weekly email with a summary of my posts, subscribe here.

You Might Also Like

0 comentarios

¡Gracias por tu comentario!

SHEIN

 SheIn -Your Online Fashion Vintage dresses

ROMWE