ELEPHANTS

10:21

¡Buenos días!

¡Qué bien sientan las vacaciones!
Tenia ganas de enseñaros algunas de mis nuevas adquisiciones para el verano. 

En el look de hoy, mi nuevo top étnico de elefantes de Romwe. Me pareció perfecto para looks de día desenfadados y cómodos, con un buen pantalón de talle alto y el sombrero negro y blanco. Sin dejar de lado mis sandalias d'Angela, cómodas y combinables con todo. 

----

Good Morning!

I love vacation!
I wanted to show you some of my new acquisitions for the summer.

In today's look, my new elephant ethnic top. I found it in Romwe, It's looks perfect for comfortable day with a good high-waisted trousers and black and white hat. Without neglecting my sandals from d'Angela, comfortable and combined with everything.



Top: ROMWE
Jeans: ASAP PARIS
Jacket: B.young (old)
Sandals: D'ANGELA
Hat: local shop (old)


Si quieres recibir un email semanal con un resumen de mis posts, suscribirte aquí

 To receive a weekly email with a summary of my posts, subscribe here.

You Might Also Like

0 comentarios

¡Gracias por tu comentario!

SHEIN

 SheIn -Your Online Fashion Vintage dresses

ROMWE