ANOTHER JUMPSUIT

16:24

Ya os conté que quedé enamorada de los monos.
¡Ya tengo dos en negro!
Éste es más ceñido al cuerpo, elástico y más cómodo imposible
Lo utilicé con mis zapatos de XTI y el cárdigan de Mismash que tanto estoy usando estos días. Y para dar un toque más casual, opté por mi nueva bandolera de Loeds en color marrón


---- 


I told you that I was in love with the jumpsuits.
Now I have two in black!
This is more form-fitting, elastic and more comfortable.
I used it with my shoes from XTI and cardigan from Mismash, I using a lot these days. And for a more casual look, I chose my new bag in brown from Loeds.





Jumpsuit: STYLEMOI
Cardigan: MISMASH
Bag: LOEDS
Ring: SYLEMOI
Shoes: XTI
Tatto: STYLEMOI
Necklace: DICMODA (old)


Si quieres recibir un email semanal con un resumen de mis posts, suscribirte aquí

 To receive a weekly email with a summary of my posts, subscribe here.

You Might Also Like

0 comentarios

¡Gracias por tu comentario!

SHEIN

 SheIn -Your Online Fashion Vintage dresses

ROMWE