HELLO WINTER

9:00

Hey,
¡Cuánto tiempo!
Siento mucho no poder actualizar más a menudo el blog, pero los estudios ocupan todo mi tiempo. Ahora estoy con los examenes trimestrales. Es un no parar.

Hey,
How long!
I am so sorry to not update the blog more often, but studies take up all my time. Now I have a  trimestral exams. It's a non-stop ...
Empieza a notarse el frío invierno en Barcelona. Como podéis ver en el look de hoy, ya tengo la ropa de lana y los foulards en mi armario, ¡estoy preparada!. Las botas tipo calzado de montaña me encantan, dan un toque deportivo y juvenil, por eso las uso a menudo para el día a día.

It starts to feel the cold winter in Barcelona. You can see from the look of today, I have the wool and scarves in my closet to I will be well prepare. I am in love with mountain boots. It is comfortable and juvenil, for this I used this type of boots very often for go to school.



Sweater/jersey: Hollister
Trousers/pantalones: Zara
Scarf/fular: Dicmoda
Boots/botas: MartinaK


Besos,
Kisses,

Judith.

You Might Also Like

3 comentarios

¡Gracias por tu comentario!

SHEIN

 SheIn -Your Online Fashion Vintage dresses

ROMWE